Friday, September 16, 2016

5 Millionaire Handelaars Op Die Grootste Foute Wat Jy Kan Maak In Die Aandelemark

5 Millionaire Handelaars op die grootste foute wat jy kan maak in die aandelemark 1 Oktober 2014 | Opgedateer 1 Desember 2014 Timothy Sykes Entrepreneur, wat lei Penny Stock Expert, handelaar en Advokaat Die aandelemark het my 'n miljoenêr word deur die ouderdom van 21 en nou vir die afgelope paar jaar het ek geleer andere die reëls van die spel. Ek het gemaak oor $ 4000000 (sien my wins grafiek), maar meer belangrik, in die afgelope paar maande, twee van my studente verby die $ 1 miljoen in handelswins, 'n baie trotse prestasie vir beide my en hulle. En tog maak nie saak hoeveel video lesse, blog boodskappe, webinars, kyk-lyste en handel waarskuwings Ek gee te veel van my studente hou om dieselfde fout wat hulle verhoed om hul rekeninge na die volgende vlak. Die grootste fout wat ek sien newbie handelaars maak nie vinnig sny verliese, in plaas van hul ego's te neem beheer, hulle weier om te erken wanneer hulle verkeerd en klein verliese word emosioneel en finansieel vernietigend. Dis hoekom my nommer een aandelemark handel reël is om verliese vinnig sny, wat soms beteken ek mis uit op 'n groot skuif nadat hy reg bewys nadat ek reeds die posisie opgewonde, maar dit is om myself te verhoed ooit my rekening sit en vertroue in 'n posisie wat ramprisiko's. Ek het ook gevra om 'n paar van my multi-miljoenêr handel vriende wat die grootste fout wat hulle sien en die top reël wat hulle gebruik om suksesvol te wees. My vriend Gregg aka LX21 het byna $ 11.000.000 (sien wins grafiek) gemaak en hy sê: Trading sonder 'n bewese strategie is die grootste fout wat ek sien. Die aandelemark is 'n baie mededingende plek en daar is baie gesofistikeerd deelnemers wat bereid is om jou geld te neem is. Handelaars en beleggers moet die kans in hul guns te sit as hulle wil 'n kans op sukses staan. Die eerste ding wat enige belegger of handelaar moet doen voordat hulle geld op die lyn is 'n strategie wat 'n positiewe verwagting het vind. Soos vir sy nommer een reël: Wees geduldig! Geduld is een van die belangrikste bestanddele vir pluk groot winste. Dit kan baie moeilik wees om te sit ledig wanneer ek omring deur al die stappe van die mark, maar soms die beste plan van aksie is om niks te doen nie. Ek maak baie meer geld as ek wag vir die beste set-ups, wag vir die beste inskrywings, en wag vir die beste uitgange. Paul aka "Super_Trades" Ek weet vir meer as 'n dekade en hy het meer groot wenners as enigiemand anders wat ek nog ooit ontmoet het ontdek. (Sien sy wins grafiek) Die grootste fout wat ek sien beleggers / handelaars maak neem posisie groottes te groot vir hul portefeulje is en nie met behulp van stop verliese wanneer ambagte kommando teen hulle op. Baie nuwe mense wil die geld te maak, maar hulle wil nie in die werk en dissipline te sit om suksesvol te wees. Diegene wat dit doen is voor die hand liggend en hulle vang op 'n vinnige en saamgestelde hul rykdom. Soos vir sy nommer een reël sê hy: Die nommer een aandelemark reël wat ek gebruik het om miljoene te maak is 'n handel plan. Dit behels die ondersoek na 'n voorraad en 'n plan oor hoe om wins te neem wanneer dit werk of wat om te doen as dit nie werk nie. Ek het nou geverifieer byna $ 3000000 in winste oor die afgelope paar jaar en my intekenaars het byna $ 1000000 vanjaar bevestig deur die leer van die handel plan / navorsingstrategie ek nou leer. My buddy Nate het net oor die $ 2000000 winsgrens (sien sy wins grafiek), maar het wysheid as sy jare. Hy sê: Die grootste fout wat ek sien handelaars maak is dollar tekens in hul oë en dink dat 'n paar honderd dollar wins is nie 'n goeie handel en wat hulle nodig het meer, meer, meer. En op die ou end hulle 'n wen-handel te omskep in 'n verlies van een. Jy moet iewers begin en jy nie gaan om 'n huis hardloop elke keer tref. Tweede fout is ontkoppel van die rede van die handel, dit wil sê: dag handel draai in 'n swaai handel en waarom dit nou verloor handel is die moeite werd om te hou ten spyte daarvan dat verkeerd. Soos vir sy nommer een handel reël, sê hy: Trading is soos bofbal - konsekwentheid is die naam van die spel, basis treffers wen wedstryde. Jy kan 'n huis hardloop leier te wees, maar meer dikwels as nie as jy swaai vir 'n huis hardloop geneig om te staak uit jy. Moet nooit onderskat die krag van die neem van winste langs die pad, altyd aan te pas en te ontwikkel; die oomblik as jy dink jy weet die beste die mark sal jy verneder keer op keer. Ek hou daarvan om by te voeg aan die wenners en gebruik geld die huis se (ongerealiseerde winste) as risiko vir groter winste. Hierdie konsep lyk so maklik om te doen - toe te voeg tot wenners, maar in teenstelling met wat ons is gewoond aan doen - toe te voeg tot verloorders. Probeer dit, kan jy verbaas wees! My tweede miljoenêr student Tim Grittani aka "KroyRunner" het nou $ 2220000 in vier jaar (sien wins grafiek) en sê: Ek sien te veel handelaars / beleggers weier om verliese te sny. Hulle mislei hulleself te glo die voorraad sal terugkom pad vir fundamentele redes, of net te trots om te erken dat hulle verkeerd was en 'n verlies. Maak nie saak wat die rede, die eindresultaat is gewoonlik 'n slegte handel neem hulle uit die spel. Jy kan kort 'n naby waardeloos maatskappy (soos sommige was met CYNK) en nog blaas jou rekening as jy weier om 'n verlies vinnig sny. Die mark is altyd reg, jy het om nederig te wees en respek vir die mark, of die mark sal jy verneder! Hy klink soos 'n veteraan wat reeds, of hoe? Soos vir sy top handel reëls sê hy: Ek dink die grootste rede vir my sukses is ek kompromis van tegniese ontleding alleen. Of dit nou die nuutste OTC voorraad bedrogspul, of 'n prima voorraad, ek handel die grafiek patrone ek die meeste gemaklik met en niks meer! Ek moenie toelaat dat die jongste verdienste getalle of skynbaar positiewe (of negatiewe) PR wolk my reg; Ek daardie faktore heeltemal ignoreer en net vashou aan die speel van die prys aksie. Deur oor en oor die behoud van my benadering eenvoudige en letterlik die maak van die presiese dieselfde ambagte weer, ek is in staat om elke dag te leer uit my foute en beter myself as 'n handelaar. Die beste raad wat ek ooit gekry


No comments:

Post a Comment